Тому так важливо знати, як, коли та чим саме потрібно змащувати цей робочий вузол. Але все по порядку.
Як зрозуміти, що час
Існує проста методика визначення рівня олії в корпусі редуктора. Для цього:
- Викотіть мотоблок на рівну поверхню. Упевніться, що крила на колесах паралельні землі;
- Візьміть дріт завдовжки 70 см, зігніть і вставте в зливний отвір, витягніть назад;
- Якщо прут вимазали в ПММ на 30 см, значить, заміна не потрібна. Якщо менше – слід долити олію. Якщо ж внутрішня поверхня редуктора зовсім суха, необхідно залити 2 літри рідини.
Як це зробити?
- Спочатку відкриваємо заливну пробку;
- Відкручуємо зливну пробку та виливаємо залишки старої олії в приготовлену каністру;
- Щільно закручуємо злив наполегливим ключем, щоб уникнути течі;
- Через лійку обережно наливаємо нову масляну субстанцію у верхній отвір до необхідного рівня, закриваємо затоку;
- Перевіряємо рівень олії в корпусі, вкрутивши до упору спеціальну пробку. Якщо вона вимазана на кінчику – все нормально.
Такі маніпуляції необхідно виконувати кожні 100 робочих годин мотоблоку. На новій техніці першу заміну олії потрібно провести через 25 – 50 годин обкатк.
Яка олія підійде?
Вибирайте трансмісійне масло під модель мотоблока (а не під марку двигуна, як багато хто думає). Зверніть увагу на в'язкість. Вас має насторожити дуже низька ціна речовини, віддайте перевагу якісним маслам від перевірених виробників.