Декілька способів зменшити тиск трактора на ґрунт

Навіть найсумлінніший господар хоч раз на п'ятирічку стикався з такою проблемою, як переущільнення ґрунту під посівами та пасовищами. Це відбувається внаслідок перевипасу великої рогатої худоби, недостатньої культивації, але особливо через використання важкої сільгосптехніки.

І тут немає різниці, на чому ви ведете господарство – на тракторі, мототракторі чи мотоблоці. Ущільнення підплужних шарів може статися і на кількох сотках. Тоді і виникає необхідність знизити механічне навантаження на ґрунт.

Де і навіщо це ще потрібно?

  • Для щадної обробки ґрунтів, схильних до вітрової та водної ерозії;
  • Для рівномірного пересування землею вологістю понад 20%;
  • На торфовищах, супесях і всіх типах ґрунту, що не підлягають глибокому оранку;
  • Щоб збільшити тягу агрегату при зниженні швидкості руху.

Що підказує досвід?

Серед основних способів зниження питомого тиску на верхній шар аграрії називають такі:

  1. Зменшити тиск повітря у самих шинах.

Важливо перевіряти цей показник до та під час роботи на полі.

Загальні рекомендації: збільшуємо швидкість – збільшуємо тиск у покришках, знижуємо оберти – зменшуємо показник. Під час руху по твердому покриттю шини повинні бути максимально пружними, в м'якому ґрунті - більш податливими.

  1. Поставити здвоєні колеса.

Тут арифметика проста: що більше площа зіткнення із землею, то краще зчеплення і менше навантаження. Але майте на увазі: додаткові колеса краще встановлювати тільки на передній або задній осі. Так ви досягнете оптимальної розважування.

  1. Використовувати ширшу гуму.

  1. Замінити колісну базу гусеничного.

Мабуть, цей спосіб – найкардинальніший. Гусениці дійсно перевершують колеса прохідності на складних ділянках, крутих підйомах і спусках, створюють більш рівномірне навантаження. Однак такий хід має серйозні мінуси: велика витрата палива і дуже маленька швидкість. Якщо вам все одно сподобався цей метод, ви можете додатково придбати знімні гусеничні проставки.

  • Залишились питання?Ми Вам передзвонимо