Перше, що слід зробити власнику мінітрактору – вирішити, яким чином проходитиме ремонт. Є кілька способів.
Поломка у гарантійний період
Ми не рекомендуємо викидати гарантійні папери. За статистикою, трактори ламаються у 86 випадках зі 100 саме у гарантійний період. Тут немає нічого страшного, тому що у вас на руках є офіційний документ, який зобов'язує компанію-дилера надати вам безкоштовний ремонт.
Як правило, більшість компаній у цьому випадку надають послуги виїзного сервісу: вам залишиться лише домовитися про зручний час приїзду майстра. У поодиноких випадках техніку забирають у сервісний центр.
Післягарантійний період
Якщо поломка мінітрактора сталася в післягарантійний період, не варто впадати у відчай. Все можна виправити. Тут ви можете вчинити 3 способами:
-
Замовити необхідні запчастини і спробувати здійснити самостійний ремонт (рекомендується, якщо у вас є достатні інженерні знання);
-
Оформити послугу виїзного ремонту (як правило, також можна у компанії, яка вам продавала пристрій);
-
Самостійно доставити трактор до сервісного центру.
Як би там не було, але не варто зволікати з ремонтом мінітрактора, оскільки термін придатності більшості деталей повільно, але впевнено спливає навіть під час простою.