Укр Рус
  • БЕЗ ПЕРЕДОПЛАТИ!
  • БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!
  • СИСТЕМА ЗНИЖОК!

Вибираємо та виготовляємо ходоуменьшитель на мотоблок своїми руками

Власники важких мотоблоків, особливо саморобних, часто стають заручниками підвищеної транспортної швидкості агрегату.

Вибираємо та виготовляємо ходоуменьшитель на мотоблок своїми руками

Проблема - у неправильному передатному відношенні КПП чи невмінні правильно перемикати швидкості. Як результат - висока витрата палива, мінімальна тяга та неякісна оранка.

Як вирішити проблему?

Необхідно збільшити момент, що крутить, і знизити вихідну швидкість. З цими завданнями впорається ходозменшувач на мотоблок. Виготовити цей пристрій в домашніх умовах - завдання важке, але здійсненне.

Як влаштований реверс-редуктор?

Знижувальний редуктор - елемент трансмісії, що тісно пов'язаний з диференціалом і ВОМ. Незалежно від типу конструкції основні вузли агрегату завжди однакові.

  • Провідні елементи;
  • Ведені;
     
  • Деталі кріплення та управління.

На дизельний мотоблок з конденсатором зазвичай встановлюють довговічніший шестерний або ланцюговий редуктор. Останній зробити вдома легше.

Матеріали

Вираховуємо передатне число шестерень, кількість оборотів і необхідну потужність, розміри і вагу виробу, відстань між приводним валом і віссю коліс. Обов'язково робимо креслення з урахуванням одержаних розрахунків.

Можна виточити деталі понижуючого редуктора самостійно, але надійніше купити готові. Або зняти ходозменшувач зі старого мотоцикла.

Нам знадобляться:

  • Готовий корпус чи лист стали товщиною 5 мм;

  • Два фланцеві підшипники циліндричної форми;

  • Обрізання порожнистої труби з діаметром, рівним розміру підшипника;

  • Кріпильна фурнітура корпусу;

  • Зірочки. Передатне відношення на провідних шестернях має бути меншим, ніж на ведених;

  • Роторний та ведений вали з якісної сталі; Ланцюг приводу; Лінійка та штангенциркуль;

  • Інструменти: токарний верстат, свердло, лещата, зварювальний апарат, молоток, болгарка.

Хід роботи

  1. Розмічаємо та виточуємо зі сталі корпус зі знімною кришкою та виїмками для підшипників. Покриваємо його фарбою.

  2. Монтуємо обрізки труби за допомогою підшипників, встановлених впритул.

  3. У виточених під корпус валах фрезеруються отвори для шестерень.

  4. Фінальна збірка: встановлюємо зірочки на вали, натягуємо між ними ланцюг та закриваємо кришкою редуктора.

 

Виробники